سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای سرمایه گذاری استرالیا 132

 

ویزای ساب کلاس 132 استرالیا

ساب کلاس132 استرالیابرای مدیران و صاحبان شرکت ‌های بزرگ و کسانی  است که توانایی سرمایه‌گذاری بیشتری دارند. متقاضیان ویزای  ساب کلاس 132 استرالیا باید متعهد شوند بعد از گرفتن ویزا و ورود به خاک استرالیا مبلغی معادل یک و نیم میلیون دلار استرالیا را به استرالیا آورده و در تجارت و کارهای تجاری سرمایه‌گذاری نمایند.

گروه اقامت دائم ویزای ساب کلاس 132 که نوعی ویزای سرمایه گذاری استرالیا از این امتیاز برخوردار است که از همان ابتدا و قبل از ورود به استرالیا متقاضی و خانواده او، ویزای اقامت دایم استرالیا را به دست آورده و از مزایای ویزای ساب کلاس 132 برخوردار می شوند، ازجمله استفاده از ویزای ساب کلاس 132 خدمات پزشکی و امکان تحصیل در استرالیابه صورت رایگان برای فرزندان است. در ویزای ساب کلاس 132 استرالیا ، تمام سرمایه‌گذاری توسط فرد متقاضی و با اختیار کامل وی انجام می‌پذیرد.

در مقاله ” مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به استرالیا اطلاعات کسب کنید .


ویزای ساب کلاس 132  استرالیاشرایط لازم برای ویزای ویزای ساب کلاس 132  استرالیا

شرایط لازم برای  ویزای ساب کلاس 132 استرالیابه شرح زیر است :

سن فرد متقاضی برای ویزای ساب کلاس 132  استرالیا کمتر از 55 سال باشد.

ارزش دارایی‌های فرد و همسرش بالغ بر 1/5 میلیون دلار باشد که قابل انتقال به استرالیا هم باشد.
دارایی فرد و همسرش در بیزینس باید 400 هزار دلار برای دو سال از چهار سال قبل از اقدام برای ویزای ساب کلاس 132استرالیاباشد.
ارزش دارایی‌های فرد و همسرش بالغ بر 1/5 میلیون دلار باشد که قابل انتقال به استرالیا هم باشد.

آزمون زبان پی تی ای 

ویزای ساب کلاس 132 استرالیا

کسب و کار فرد متقاضی برای ویزای ویزای ساب کلاس 132 استرالیاباید حداقل 3 میلیون دلار گردش مالی در یک یا چند بیزنس در دو سال از چهار سال اخیر داشته باشد.
مالکیت 51 درصد از بیزنسی که کمتر از 400 هزار دلار در سال درآمد داشته است را داشته باشد.

 

برای ویزای ویزای ساب کلاس 132 استرالیایا مالکیت 30 درصد از بیزنسی که درآمد بالای 400 هزار دلار در سال درآمد داشته است را داشته باشد. و یا مالکیت 10 درصد یک شرکت با سهامی عام را داشته باشد. مدارکی مبنی بر مدیریت و فعالیت کارآمد در این بیزینس نیز باید ارائه شود.